Wednesday, April 28, 2010

Happy Birthday Sayang...

Ya Allah...
Aku redha atas apa yang telah berlaku...
Aku pasti Engkau mempunyai rancanganMu tersendiri dan hanya Engkau yg Maha Mengetahui...
Aku juga pasti anakku itu sedang bergembira di SyurgaMu dan disisi Mu...

Namun begitu aku memohon kepadaMu Ya Allah...
Semoga Engkau jadikanlah dia untuk sentiasa mengingati kedua ibubapa, abang dan kakaknya sebagaimana kami sentiasa mengingatinya...
Merindui kami sebagaimana kami sentiasa merinduinya...
Dan mendoakan kesejahteraan kami sebagaimana kami sentiasa mendoakan kesejahteraannya...

Aku sangat merinduinya Ya Allah...
Izinkanlah dia untuk muncul dalam mimpi2ku...
Izinkanlah agar dia dikurniakan adik...
Dan kami dikurniakan pengganti dirinya...

Ya Allah...
Hanya kepadaMu aku memohon Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...
Maha Pengampun lagi Maha Penyayang...

No comments:

Post a Comment