Monday, October 4, 2010

Penipu & Kena Tipu...

Last Friday while mrs tan at home...
Nak masak dinner...
Both kids pulak pegi kelas agama...
Tiba2 ada org ketuk pintu...
Memula tuh tak dengar coz mrs tan on tv kuat...

mrs tan pon bukak tingkap...
Nampak one skinny girl yg may be sebaya ngan en. tan teruna...
"Acik bole tak saya nak pinjam 50 hengget makcik saya sakit kat Ipoh"...
"Nanti makcik saya pulang balik"...
Masa cakap tuh seriously nampak cam muka auta...
Cam dah hafal skrip...

Masa dia cakap tuh mrs tan dah bengkek...
mrs tan sound la dia...
Bukan hari tuh ada pinjam dgn suami saya?...
Dia geleng kata tak itu bukan dia...
mrs tan cakap la citer lebih kurang je...
Ari tu Rawang ni Ipoh pulak...
mrs tan ckap minta maaf ye suami saya xde...
Dia pon terus chow...

Masa bulan pose ari tuh en. tan dah kena...
Ada one girl dtg umah pinjam duit...
Dtg time lepas buka puasa...
Katanya mak dia eksiden kat Rawang...
Nak pinjam 50 hengget...
en. tan cam biasa Superman mudah simpati bagi la 50 hengget kat dia...
Bila dah dpt duit janji nak pulang the next day tapi harammmm...
Ramadhan dah lepas, syawal pon dah nak abessss...
Pas tu ada hati nak hantar adik plak meminjam...
Berani sungguh...

Walopon en. tan dah kata dia halalkan duit tuh...
Bagi mrs tan boleh belahhhh...
Drpd bagi kat diaorang belanja2 my kiddos makan lagi bermakna...

No comments:

Post a Comment